לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר תמיד נשאר מחר


אני מעריצה את אביב גפן.שייגעצ..מאיר אריאל ועוד להקות וזמרים שכמאט אף אחד בגילי לא מכיר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

11/2016

עמידה בזמנים


עמידה בזמנים,עמידה ביעדים 
זה ההתמודדיות היומיומיות שלי כרגע 
קיימות אצלי דאגות שווא כי במציאות ומה שנראה לאחרים זה שאני רגועה והכל הולך לי כמו שצריך והציונים שלי גבוהים מאוד (הם באמת גבוהים)
ומול צורת המחשבה שלי 
במחשבה שלי אני לא מסופקת מהדברים עד הסוף וקשה לי להנות מהפירות שקטפתי והשגתי בעצמי 
אני מרגישה שכל יום אני קמה בבוקר בשביל להוכיח למישהו משהו 
וזה מעצבן 
הלוואי ויצאו ממני מחשבות השווא האלה ואני יחזור לעצמי מהר ואני לא ארגיש בעומס המבחנים והציונים יהיו גבוהים וכאלה שיספקו אותי ואת המורות שלי 
אמן 
נכתב על ידי אורות מהבהים בלילה , 25/11/2016 17:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אורות מהבהים בלילה

בת: 23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורות מהבהים בלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורות מהבהים בלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)